De Jongens van Boven

Werk

Kipling Spark your city

Transformeer je stad voor een dag -

Spark Your City Global is een wereldwijde merkcampagne, mogelijk gemaakt door Kipling, die plaatsvindt op locaties over de hele wereld en deze slechts één dag transformeert. De Sparks vinden plaats als een verrassing voor de voorbijgangers en omwonenden. Veranderen hun vaste routine voor één dag en dagen hun mening uit over plaatsen die hen al te bekend zijn geworden. Elke Spark wordt begeleid door een vrouwelijke Engelse persoonlijkheid uit verschillende lagen van de bevolking die haar eigen inspirerende agenda aan de activiteit toevoegt.

 

Op een sombere maandagochtend werden de 120.000 voorbijgangers die regelmatig de iconische brug gebruiken geconfronteerd met een 300 meter op maat gemaakt felgekleurd tapijt dat hen aanmoedigde om van maandag te houden.

 

De Jongens creëerde hiervoor een bruisende en kleurrijke website waar alle content op te vinden was. Van voorgaande Sparks met hun prachtige locaties en beelden tot de aankomende Sparks.

Play

00:00 / 00:00

Wil jij ook meer resultaat?

We werken graag samen met ambiteuze merken en mensen en we houden ervan om samen mooie dingen te maken.

Nieuws

Nog meer nieuws...