De Jongens van Boven

Werk

Ontdek, beleef en geniet bij Goesting

Daar krijg je goesting in -

"Ontdekken, beleven en genieten, al het andere is een bijproduct.” Dat is het motto waarmee Proeflokaal Goesting dagelijks haar bezoekers ontvangt. In een sfeervolle omgeving kan iedere bezoeker puur genieten. Met 300 bieren, 24 wijnen, 20 whisky’s en diverse gins wordt de bezoeker uitgedaagd nieuwe smaken te ontdekken. De Jongens van Boven ontwierpen en ontwikkelden zowel de off- als online identiteit van dit unieke café. Bij de ontwikkeling van alle marketingmiddelen is er gekozen voor kwalitatief hoogwaardige materialen en vormen die aansluiten bij de duurzame, stijlvolle en vooral sfeervolle uitstraling van het proeflokaal. Een brand identity waar je dorst van krijgt. Proost!

Play

00:00 / 00:00

Wil jij ook meer resultaat?

We werken graag samen met ambiteuze merken en mensen en we houden ervan om samen mooie dingen te maken.

Nieuws

Nog meer nieuws...