De Jongens van Boven

ID&T Website

Pioneers of Dance Events

electronic music phenomenon -

ID&T is al meer dan 30 jaar een begrip in de internationale dance scene. Wat begon als sub-genre is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste muziekstromingen ter wereld met ID&T als pioneer. In 1992 zette drie vrienden (Irfan van Ewijk, Duncan Stutterheim en Theo Lelie) hun eerste feest genaamd 'The Final Exam' op. Meer dan 10.000 mensen kwamen af op dit feest. Dit was het begin van het bedrijf ID&T wat later zou uitgroeien tot 's werelds meest baanbrekend entertainmentbedrijf voor elektronische muziek. Met evenementen als Mysteryland, Sensation, Thunderdome, Tomorrowland, Amsterdam Music Festival, Trance Energy, Welcome to the Future, Amsterdam Open Air, Milkshake, Buiten Westen en Valhalla hebben ze een stempel gedrukt op festival/feest land.

 

De Jongens hebben elk evenement van ID&T een platform gegeven binnen de website. Het strakke design heeft plaats voor mooie foto's en prachtige trailers van de evenementen. Responsive, snel en doeltreffend.

 

DELIVERABLES Concept | Information Architecture | Design & Development | UI, UX Design | Mobile, Responsive Design

Website structuur

-

De duidelijke structuur op elke pagina maakt het dat de bezoeker snel zijn of haar informatie kan vinden. Voor elk evenement is er plek voor de informatie van het evenement en een trailer. Vanaf hier kan de bezoeker direct door naar de eigen websites of social media links.

Mobiele website

-

Doordat de Jongens een strak design hebben neergezet met een duidelijk structuur voor de content was een vertaalslag naar de mobiele website snel gemaakt. Ook hier mochten de mooie foto's en evenement verslagen niet missen.

animatie technieken

-

Bij dit project hebben we gebruik gemaakt van soepele overgangen, material design en animaties. Dit maakt het voor de bezoeker een fijne en rustige site om te bekijken.

Elke pixel telt!

Samen met ambitieuze merken en mensen willen we graag user experiences ontwerpen en ontwikkelen die impact creëren bij jou én jouw doelgroep. Ben jij de volgende?