De Jongens van Boven

02/09

Piece of Magic online branding

Magical moments in your local cinema

Voor het zingen de bioscoop in -

In 2017 richt André Rieu het bedrijf Piece of Magic Entertainment op. Het bedrijf gaat shows van de violist opnemen en verkopen aan distributeurs en exploitanten. Deze shows worden getoond in bioscopen over de gehele wereld.

 

Ook wil Piece of Magic Entertainment andere artiesten de gelegenheid bieden om gebruik te maken van hun faciliteiten. Het bedrijf wil daardoor uit kunnen uitgroeien tot serieuze speler op het gebied van event cinema, het live streamen van shows in bioscopen.

 

Piece of Magic heeft de Jongens benaderd voor de complete styling van de uitingen van het bedrijf, zowel online als offline. Tevens is er een compleet nieuwe portal gemaakt waar bioscopen, distributeurs en exploitanten terecht kunnen voor alle benodigde materialen zoals trailers, posters e.a.

 

DELIVERABLES  Concept | Information Architecture | Design & Development | Mobile, Responsive Design | UI, UX Design

Distributie, productie en licensering

-

Piece of Magic registreert niet alleen maar ontzorgt alles voor de artiest, van distributie, productie en licensering. Naast cinema documentaires en concerten is gaming een opkomend fenomeen. Denk bijvoorbeeld aan het zeer populaire MOBA (multiplayer online battle arena) League of Legends. Wereldwijd worden enorme evenementen georganiseerd die live te volgen zijn in bioscopen. 

Een vliegende start

-

In 2018 heeft de marketing campagne van André Rieu’s 2018 Maastricht Concert “Amore - My Tribute to Love”, de Best Social Event gewonnen op The Drum Social Buzz Awards. We kunnen wel stellen dat Piece of Magic Entertainment een vliegende start heeft gemaakt.

Play

00:00 / 00:00

Elke pixel telt!

Samen met ambitieuze merken en mensen willen we graag user experiences ontwerpen en ontwikkelen die impact creëren bij jou én jouw doelgroep. Ben jij de volgende?